Take me all around the world

Idag har jag varit hos tandläkaren o gjort en rotfyllning. Inte den mest trivsamma upplevelsen direkt men nu är det gjort! Jag ska "bara" tillbaka två gånger för att slutföra den... Suck

När jag kom hem så blev jag desto gladare min mamma är hemma den här veckan (känns bra att hon valde mig och mina läkarbesök den här veckan före jobbet). Vi planerade lite resor. Så här långt har i kommit fram till att det blir Sälen i februari, Thailand för mamma och pappa i mars (o jag drar ev. till Egypten) och i maj när mamma fyller år drar vi till New York. Sedan har ju jag minst en månad inplanerad i Egypten efter studenten! Fan det känns nice asså, blir mycket resande i år... Men när jag tänker efter så blir det så varje år =)

Just keep swimming, Just keep swimming


Kommentarer
Postat av: Jockie

Jag har utmanat dig!

2008-01-31 @ 16:53:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0