Moet

Nu sitter jag här o har varit på jobbet en sväng, inte för att handla utan för att jag trodde att jag skulle jobba! De hade bytt ut veckans schema med nästa veckas. Så där stod jag o hade gått upp kl. 8.30 en lördagsmorgon och tagit på mig de förbannat obekväma arbetsbyxorna och gått till jobbet. Så det var bara att knalla hem igen... Men det kan vara ganska skönt att vara ledig ibland.

Igår var också en trevlig dag. En lektion i skolan, ganska överkomligt måste jag säga. Dagen avslutades med restaurang besök och även inhandling av diverse drycker till min pappas 40-års fest, Moet - champange, så klart!
Dyrt men ska det vara så ska det!

                                                                       image7


Kommentarer
Postat av: Bella

Du har blivit utmanad på min blogg

2008-01-29 @ 19:47:09
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0