Home sweet home!

Är nu hemma efter att ha varit en stund i skolan, allt kändes så hopplöst så jag gick hem. fick så fruktansvärt ont i ryggen, att jag bara ville hem o tycka synd om mig själv. Nu har jag vilat en timme, och snart ska jag ringa till min habibi, Vico. Han sover än, så jag får allt vänta lite till innan jag ringer honom. Nu när jag har suttit här och väntat på att han ska vakna så har jag tänkt mycket, på hur otroligt glad jag är att jag har honom, att han finns i mitt liv och i mitt hjärta. Många har elaka fördommar mot honom, att han bara är ute efter mina pengar osv. , men vi har hållit ihop i mer än tre år och jag bara känner att det här är något större, det här kommer hålla livet ut. Han är verkligen perfekt sen att han bor på andra sidan jordklotet är ju en annan sak, det löser vi sen, för med våran kärlek kan vi lösa allt. Han är "Mr right" för mig

Va smörigt det lät, men det är verkligen så här det är och jag vill bara att alla ska försöka tänka mer på vad de har än på vad de inte har... det gör allting lättare. tro mig!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0