Julklappsbyte utan godis?!

Även den här terminen i skolan har nått sitt slut. Det återstår bara en avslutning i kyrkan imorrn med tillhörande julklappsbyte och då är det någon som har bestämt att det ska vara godisförbud. Alltså, man får inteköpa någon form av godis som julklapp, vilket jag tycker är dumt. Jag menar vem fan vill inte ha en chokladkartong, det är ju de julklapparna alla tar. Så idag köpte jag en rolig grej på jobbet, som blev utvald eftersom att den kostade 34 kronor och gränsen var 35 kronor (vad fan får man för 35 kronor?!). Men det blir nog roligt! Ska jobba imorrn också 13-24. Den senaste veckan har jag klarat av 50 arbetstimmar, och nu är det "bara" 80 timmar to go, sen åker jag och Linnéa till Egypten!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0