Dagens I-landsproblem

Det här kommer låta jätte töntigt, men nu är det klart att jag ska sälja min Chloé-väska! Efter jul, tillhör den en kompis i Karlskoga. Det känns verkligen jätte sorgligt min favvo-väska! buhu... Det blir liksom som en del av en själv...  Men på samma gång så tröttnar man så fort, jag menar jag skulle inte vilja ha den där väskan hela livet bara för att den är så dyr. Jaghar redan tröttnat på min laptop-väska ifrån LV som jag fick i höstas, den har mamma nu, så det är lika bra att sälja den.  Det är ju ett par (ganska många) tusenlappar som skulle kunna spenderas bättre. På till exempel en ny väska :D En röd... Dagens I-landsproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0