uppdatera?

Kom på att det kanske vore bra att uppdatera :)
Nu är det mindre än 2 veckor tills jag åker till N.Y med min familj! iiihhh jag längtar. Så mycket som jag ska shoppa! Har redan tänkt ut hur jag ska få med allt hem, det lär ju bli fett med övervikt på vägen hem men det är det värt! Åh Cant wait!

Igår så frågade min pappa mig om hur mina framtidsplaner ser ut? Då slog det mig hur jäkla osäker min framtid ser ut, eller jag har allt framför mig och vet exakt vad jag vill och ska uppnå det. Men jag syftar på vart jag ska bo någonstans. Jag har tre olika tänkbara alternativ

 1. Vico flyttar hit och jag börjar plugga
 2. Jag flyttar till Egypten och tar det arbete som jag blivit erbjuden på mäklarfirman (där vico jobbar)
 3. Vico och jag flyttar till USA (kalifornien), där hans släktingar bor och jobbar på deras företag

Struktur... Nä vad är det? Jag får väl helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda, det kan ju vara ganska skönt att bara leva!

Nu är det mindre än 20 skoldagar kvar till studenten! Då kan livet äntligen börja!

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0