Hemma igen!

Ja nu är jag hemma igen! New York var helt underbart! Det kommer inte ta lång tid innan jag åker tillbaka dit igen, det kan jag lova er.

Mycket shopping blev det också som planerat. Har till och med bytt ut hela min studentoutfit. Hade ju sytt upp en klänning att ha på utspringet, men den bytes snabbt ut emot en ifrån NY. Ville ha en Betsey Johnson klänning men det blev ett missförstånd på bloomingdales så de hade sålt den klänningen som jag ville ha, surt värre. Så jag gick till Calvin Klein som låg typ 5 blocks away och köpte ett väldigt fint fodral i cremevitt siden! Love at first sight! Så  det löste sig men det är klart att en Betsey Johnson hade varit de ultimata!

Jag hittade även mina Chanel-ballerina och LV-agenda. Så det var väldigt lyckat. En affär som var en besvikelse var Forever 21. Folk är ju som galna i det här hemma i Sverige och surfar runt på deras website, så också jag. Men jag var inne i 3 sådana affärer, och hittade inte några av de plaggen som man hade sett på webben, det kändes lite konstigt. Klart jag fattar att det tar slut fort och såvidare men något plagg borde ju finnas.

Pappa o jag har kommit fram till att om det skiter sig med bensinbranshen i framtiden så ska vi flytta till NY. Feta bilar och feta burgare, kan det bli bättre? Jag menar på väg ifrån flygplatsen tog vi en fet Lincoln med privat chaufför och på vägen till flygplatsen fick vi en SUV Escalade, som var så jävla stor och hög att det var två trappsteg för att ens komma upp i bilen. Det var grejer det! =)

Inom ett år ska jag vara tillbaka där! Och innan dess ska jag ha varit i LA! Som Magnus sa idag: "Du är nog en av de mest beresta personerna i klassen"... Like it`s that hard! = P

RSS 2.0