N.Y

Japp nu är det bokat och klart, Jag ska till New York på shoppingresa med min mamma! Det kommer bli så grymt kul.. Jag kan inte fatta att vi ska åka, att vi ens hittade en resa. Tack vare den låga dollarn så ska alla svenssons till N.Y verkar det som. Det är mycket så står på shoppinglistan men en sån här ska jag ha i alla fall:

                                                    

           Sedan så skulle ju ett par sådana här inte sitta fel heller, de ultimata ballerinaskorna:

                                                   


                Sen så skulle jag också vilja ha ett sånt här armband ifrån Hermés.

                                                

                                             Sen skulle jag vara nöjd för den här gången : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0