7 månader

I tisdags var det 7 månader sen jag och älsklingen förlovade oss =) Asså det är helt sjukt egentligen... Men lycklig är jag. Ännu lyckligare kommer jag att vara när jag är där, men det är något som vi får lösa.

Idag händer det inte mycket. Mådde så dåligt i morse att jag inte kunde följa med klassen till campus. Kändes lite surt...

Läste en jävligt sjuk grej förut. Jo, LIndex har blivit stämda för plagiat! Jag tänkte haha vad designers måste ha väntat på denna dag. Men det visade sig att det var en reklambyrå som stämt företaget för att ha snott en reklamkampanj ifrån dom! Hur sjukt är inte det!? Jag menar det finns ju grymt mycket plagiat som är obvious men Lindex och HM gör det ju lite mer subtilt. De snattar vissa idéer och plagg istället för att kopiera hela kollektioner.  Men det är ändå plagiat i min mening!

Sick world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0