2008

Jaha då var det nytt år... Känns inte så speciellt, jobbade igår (men stängde butiken vid 8, så ganska soft) och gissa vad jag har gjort idag?? Jo jobbat, asså det är sjukt det här. Det blir bara för mycket.... Men imorrn är jag ledig så jag kan packa, ska ju till Egypten på torsdag, ska bli så grymt skönt! En kompis ifrån Karlskoga är oxå där, samtidigt som jag, hon har väl insett att det är dit man ska åka för att träffa mig :P

Alla verkar vara så stressade över att det snart är slut på gymnasiet och att man ska ge sig ut i "vuxenvärlden" enligt mig så ska man ge sig ut i vuxen världen redan innan gymnasiet är slut... Jag har jobbat sedan jag var 13 och inte tagit emot mycket saker ifrån mina föräldrar sedan dess (trots att folk tror att de är mina föräldrar som betalar mina saker). Det är ganska ironiskt folk tror att jag är bortskämd och får allt jag pekar på men enligt mig så är det de som tycker att man ska ut i vuxenvärlden till sommaren som är bortskämda, jag menar hur många av de kan deklarera, stryka en skjorta eller ens vet hur man betalar en räkning? Nja nu är jag ganska dömande men det är ofta så att det är deras föräldrar som gör det åt dem. Jag tycker det ska bli så grymt skönt att få fortsätta vara i vuxenvärlden och kanske få lämna det här landet. Är bara så trött på allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0