Shopaholic

Japp that`s me! Igår gjorde jag av med alldeles för mycket pengar men hade trott att det skulle bli mer. Jag o Mona var i Stokholm för att få lite rikitg shopping, är bara så grymt trött på Norrköping! Finns inga bra affärer visst MQ och HM men hur många handlar inte där? Inga bra märken.

Så igår bar det av började dåligt, fanns inga tågbiljetter kvar så det fick bli buss. Ingen höjdare!
Men det slutade desto bättre. Jag hade seriöst så många påsar att jag inte kunde bära dom! Tur att Mona är så snäll och hade en hand över =) 

Blev dock ingen sväng till birger jarlsgatan och biblioteksgatan, men det var kanske tur det.

Kom hem med bland annat en massa kläder ifrån Zara, en korsett, ett par jeans ifrån Oasis och skor ifrån Åhlens city. Blev inget på NK, blev så grymt besviken på deras utbud av klockor, ville ju ha en fin, men det fanns inga som passade.  

Men jag är nöjd ändå, får dock bli shopping i Linköping innan Sälen för att komplettera lite =) Är du på Mona?

Imorrn blir det tillbaka till verkligheten genom tandläkarbesök och kvällspasset på jobbet


                                                              image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0