Sälen

Japp nu var man hemma ifrån en underbar vistelse i sälen. Så grymt skönt. Pappa fyllde 40 i måndags och då festade han till det med en resa. Först skulle det bli Jamaica men det blev Sälen av någon konstig anledning (snöskote, isgocart kanske kan ha bidragit =))
 
Men i alla fall de hyrde en enorm fjällstuga med hemma bio-salong och bubbelpool utomhus, så jag klagade inte. Så det vi har gjort i princip är att bada bubbelpool och dricka champange =) En annan cool sak var att stugan låg på vip-stigen, hur grymt är inte det?!

Den 7 februari var det tre år sedan jag opererades, Den 11 februari var det 6 månader sedan jag o habibi förlovade oss, Den 17 februari var det min namnsdag. Så för alla dessa datum så tänkte jag att jag behöver en present så jag beställde en resa till min habibi i april, eftersom att jag inte kan åka i mars för att mamma o pappa drar till Thailand då. Så nu är det kirrat =)

Tillbaks till verkligheten och vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0