Min pappa är rik vill du hångla?

Japp nu har melodifestivalens första deltävling av cirka 257börjat, ne men det känns så löjligt att de drar ut på det så mycket.
Hur ska man sammanfatta dagens tävling då? Jo christer sjögren borde ha skickats till russinpaketet (pensiohemmet) för länge sedan. Poodels sångare hade fått Ola salos halsband ifrån förra året men valde att använda det som pungskydd (?) Velvet hade fått återanvända Salos byxor... Ja låter kanske inte så bra.

Bäst i kväll var ändå Björn Gustavsson, asså den killen är genial! "Min pappa är rik vill du hångla?"  "Jag skickade ett par badbyxor till mitt fadderbarn i födelsedagspresento då kan man se hur liten världen är för då var det han som hade sytt dem". Men det bästa var ändå hans "kärleksdikt i form av sången What is love =)

Han är en sådan kille som man vill vara polare med, man skulle definitivt aldrig någonsin ha tråkigt =)

                                                                      image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0