Ledig, say what?

Japp jag är ledig idag, eller ja inte bara idag utan hela helgen.  Dem som känner mig vet att det är mer ett undantag än en regel. Känns helt fucking underbart. Hade nästan glömt hur det känns att vara ledig på helgerna och bara chilla, som sagt helt underbart.

Dagen har bestått av plugg till halv 4 imorse fick klart ganska mycket, men även shopping med mamma, vilket ju alltid är trevligt. D&G-klockan fick dock vänta... Måste tänka efter först, är ju ganska mycket pengar och mamma tyckte att den var för stor. Jag menar hur kan en klocka vara för stor? Det är ju det den ska vara och massa bling.

Nu sitter jag här och tittar på disneydags för att få lite nostalgikänsla och hör hur mamma skramlar i köket. Hon håller på att laga plankstek, ibland är det bra att ha en mamma som är utbildad kock =)


                                                                 image14


                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0