Sjuk och olycklig

Ja jag trodde inte det kunde bli värre än att behöva stå och gråta på en flygplats i ett främmande land  för att sedan resa i 12 timmar för att komma hem till jobb och plugg och jobb och plugg, men det kunde det. För nu är jag sjuk också. Jag säger som carro det är någon jäkla mördarvirus som jocke och de hade med sig hem ifrån Italien.

Idag står det plugg på schemat hela dagen. Massor att göra bland annat ett FN-rollspel imorrn där jag ska representera Kina, inte det lättaste heller...

Mina tankar förs till min älskling idag som alla andra dagar, men speciellt idag för han är också sjuk, så vi har maratonsamtal i tele och äter glass samidigt. Nästan som att vara tillsammans, eller inte...

Snart borde jag gå ut med min hund, hon vill ju ut vare sig jag är sjuk eller inte, så det är bara att gå en sväng. Nu är hon ännu gladare för att få gå ut än förr för nu har hon även fått ett eget Burberry-koppel med en rosa scarf. Men ioförsig vem skulle inte vara glad då?

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0