Puh

Nu fick jag äntligen sätta mig ner i soffan och bara softa, efter en fullspäckad dag! Jag är ganska pissed just nu har varit tvungen att ta hand om mina syskon i två hela veckor men nu är det över. Har fått min deklaration också där man även får veta om man får tillbaka pengar eller betala mer skatt, jag fick för tredje året i rad betala mer pengar! medan några kompisar som just börjat jobba fick nästan 10 lapp tillbaka! Fy fan, det är inte rätt.

Snart så åker jag ju ifrån den här jäkla hålan och då får jag softa och glamma runt hela dagarna. Är så skönt att komma här ifrån och bli bortskämd. På måndag kl 11.00 går min flight, Can`t wait :)

Bara två dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: sanna

tack (: hoppas du hade en trevlig resa, egypten i guess?

2008-04-15 @ 15:00:50
URL: http://sanqaida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0