Hemma

Jaha då var man hemma i kalla Sverige, gött? Nja skulle inte tro det. Jag säger som jag alltid har sagt jag är bara hemma för att gå i skolan och jobba ihop pengar till nästa biljett. Jag känner att jag har blivit lite av addicted till resor, men det har ju sina förklaringar oxå. Nu finns det inte många sidor kvar i mitt pass för mer visum och stämplar.

Jag har iaf haft en helt jävla underbar vecka, med massor av sol och bad och shopping och lyx! Redan första gången jag kom till egypten så blev jag helt kär i landet men nu när min tillvaro är lite lyxigare där så är det ännu bättre.  Det värsta på hela resan är ändå när man kommer till flygplatsen och måste ta farväl och åka hem... Det är lika hemskt varje gång!

Nu är det bara hundra saker som jag måste göra... Mycket pluggande men också åka o kolla på min bil. En liten ford Cab, som är babyblå :P Jag fick den för att jag ska ha något att övningsköra med för att lättare kunna ta körkortet. Så sjukt snällt!

                                          

                                   (En sån här fast en babyblå ska det tydligen vara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0