Plugga... suck

Nu sitter man här och ska egentligen plugga men det går inte så bra... Etologi känns inte så lockande för tillfället. Vill bara prata med habibi 24-7, han är sjuk nu, börjar faktiskt bli orolig. Men nu till det jag tänkte skriva om: en film! Alla har säkert sett den redan, men ni som inte har sett den, se den. Den heter jakten på lycka. Riktigt jävla bra film. 

Imorrn blir det skolan och antagligen jobb känns som att jag jobbar ihjäl mig, emn det kommer kännas bra i oktober när jag ska ut o resa igen. 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nämen har du också en blogg! Trevligt, då kan man hålla koll på dig också (;
Hoppas att allt är bra med dig i alla fall! Kramkram

2007-09-03 @ 20:17:57
URL: http://sanqaida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0