Letar jobb...

Jag har egentligen redan ett jobb, jag jobbar på min pappas bensinstation, och är då extraanställd för att jobba där två dagar varannan vecka, eftersom jag går i skolan. men känner att det är lite för lite, vill ha mer pengar och större frihet. För tro mig det är inte lltid så kul att vara "chefens dotter" det känns som att alla tycker att jag inte behöver jobba lika hårt bara där, men just därför så jobbar jag dubbelt så hårt för att bevisa motsattsen. Så det kanske helt enkelt är bättre att ta ett jobb vid sidan av skolan och det andra jobbet.

Om det nu ska vara så här som min läkare förklarade för mig igår så kanske det är lika bra att göra det bästa av det, och i min mening är inte det att lägga sig ner och "tycka synd om sig själv" utan det är att kämpa på och gärna lite hårdare än man gjorde förut så att man glömmer bort att tycka synd om sig själv, allt blir lättare då


                                                                            image2
                       Om man jobbar på rikitgt bra så kanske man till och med kan köpa en sån här bil snart:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0