Allt är skit....

Nu ligger jag här hemma o tycker synd om mig själv. Gick hem en stund tidigare eftersom jag väntade på ett samtal ifrån min läkare som hjälper mig med mina problem efter min skolios-operation. Var ganska hoppfull eftersom jag inte har hört av honom sedan i maj då han sa att framtiden såg ljus ut han hade massor av hjälp (mediciner, träning osv) att erbjuda mig, men att vi skulle ta det efter sommaren. Så jag svarade i telefonen glad, och är lämnad nu helt förstörd. Han sa att nu finns det ingen mer hjälp som han kan erbjuda mig, vi har provat alla mediciner som skulle kunna fungera! Så nu ligger jag här 18 år gammal, och livet tog nyss slut. Han tog mitt hopp ifrån mig och kastade det i soptunnan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad tråkigt, jag beklagar! Kämpa på!

2007-09-12 @ 19:28:15
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0