Bara en vecka kvar:D

Nu är det futtiga 6 dagar kvar till jag får träffa min habibi, my bahebak again:D Är så glad, ska bli så skönt att, efter de här 2 månaderna som jag har varit ifrån honom och slitit som ett djur, få träffa honom igen.
Det är kul också att få vara "the princess" vad man än säger att man vill göra eller vill ha så blir det så:D Det är ju alltid kul att bli lite bortskämd, speciellt efter en hård tid som jag har haft nu... Men som sagt så skulle jag kunna resa de 12 timmar som det tar bara för att få en kram.

Det blir många "svängar" till egypten nu fram till studenten men har man klarat det i 3 år så klarar man det ett tag till.

Det du inte dör av gör dig starkare eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0