TRÖTT!

Jaha ny vecka nya tag! Nja sådär va? Känns ju bara så onödigt at gå till skolan eller att göra något överhuvudtaget.  Snart är det jul... tjoho, NOT. Tycker verkligen inte om julen, jag blir ändå alltid sjuk eftersom det är typ enda dagen som jag är helt ledig på hela året. Men mamma och pappa ska vara hemma i år iaf, de brukar jobba. Och de år som de har varit hemma har jag jobbat så det blir typ första julen på.... hmm... Alldeles för länge... som vi är tillsammans. Så något positivt!

Har jobbat 45 timmar den här sedan i onsdags, känner mig liiiiit trött och det värsta är att det kommer att fortsätta så här fram till jag åker till habibi.

"Bara" 16 dagar kvar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0