Panik x 2

I morse trodde jag att jag skulle få en hjärtattack! Jag gick upp 8 släpade mig till jobbet. Jag kom till jobbet bakade lite och plockade upp kvällstidningarna och insåg efter en stund att min förlovningsring var borta!!! Panik! Jag kunde inte göra något heller för jag var tvungen att vänta 20 minuter på att min kollega kunde ta kassan, jag skriker, springer ut och letar....som att jag skulle hitta den där liksom. Ringde till pappa som letade och hittade den utanför min dörr hemma. Det var verkligen en sådan start på dagen som jag behövde, not. Men det ordnande sig till slut....
Imorrn är det julafton, har inte riktigt fixat ala julklappar än, har verkligen inte haft tid. Men det ordnar sig imorrn... Optimist - Javisst!

"Bara" 10 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0