Hemhem...

Ja det kändes verkligen som att jag hade kommit hem igen när vi svängde in i karlskoga idag! Det låter helt sjukt hur det kan vara så när jag bott här i söderköping i 1 och ½ år, men det är sant.
 Vi åkte till och med och tittade på vårat gamla hus, och det var exakt sig likt, samma växthus, samma badtunna, samma garageportar (som mamma tvingade pappa att måla röda fast de var blå innan) jag bara kände mig hemma.

Jag vill verkligen tillbaka dit, det vill jag. Vi tog en sväng genom "centrum" det var en flashback som heter duga, den vägen som jag har gått hundratals gånger för att möta sofie, vi brukade mötas på mitten (och det är bara vi som vet vart mitten är trots att vi aldrig sagt det till varandra) för att gå till Farbror melkers o ta en frappucino, det var tider det.
När vi åkte förbi bregårdsskolan, min gamla skola, så höll jag på att börja tjuta... Allt kul som jag har haft där med Christopher, Cakeman, Johanna, Sandra och Sofia och alla andra... När vi träffade  Shan Atci i skolan, eller när jag fick mitt diplom för bästa kvinnliga elev i en fullsatt aula. Det var verkligen tider det! Saknar det så mycket!

Jag vill tillbaka.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0