Ångest!

Som vissa vet så håller jag och Mona på med ett projektarbete som går ut på att må bättre och gå ner i vikt. 
Det känns just nu som att det inte kommer att gå så bra, mina mål är att tänka mer på mig själv och ta hand om mig själv för att må bättre och också att gå ner i vikt.

Jag har idag ätit en semla (jag har inte ätit det på flera år och tycker verkligen inte om dom, men var bara tvungen att ha en när mamma kom hem med dom, weird) Jag skulle träna med syrran idag men shoppade istället.  Så där gick gå ner i vikt åt helvete. Jag ska från och med torsdag jobba mer än 100 timmar fram till nyår, det kommer gå så grymt bra, NOT.  Vi snackar alltså om ca två och en halv  vecka, det blir en heltjänst i veckan med ca 10 övertidstimmar. Som sagt det kommer att gå så bra det här...... NOT.

Just keep swimming, Just keep swimming!  


Kommentarer
Postat av: Mona

When shitty life bites you in the face, BITE BACK!!!

2007-12-10 @ 11:35:49
URL: http://www.mizzitch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0